Kopirayterlər müştəri adından məhsul və xidmətlərin reklamı məqsədilə yazılı məzmunu araşdırır və planlaşdırır. Bu məzmuna reklamlar, şüarlar, blog yazıları, e-poçtlar, satış məktubları, sənədlər, çıxışlar, skriptlər,
kontent-plan və veb sayt bloqları daxildir. Onlar güclü yazı və ünsiyyət bacarıqlarına malikdirlər, təbliğ ediləcək mövzu ilə bağlı geniş araşdırma aparırlar və tez-tez reklam problemini başa çatdırmaq və məzmunun nəzərdə tutulan tonuna uyğun gəlmək üçün üslub təlimatlarına əməl edirlər.
Yaxşı kopirayter aşağıdakı bacarıqlara malik olmalıdır:
1) Reklam yanaşmasının və yazı üslubunun müəyyən edilməsi, eləcə də əsas satış nöqtələrinin müəyyən edilməsi üçün məhsulların öyrənilməsi.
2) Mətbuat, radio, internet saytları, televiziya, kinoteatr, reklam lövhələri, kataloqlar və vitrinlər də daxil olmaqla geniş çeşidli media tətbiqləri üçün reklam mətnlərinin yazılması.
3) Tanıtım tapşırığını yerinə yetirmək üçün marketinq və dizayn kimi digər yaradıcı şöbələrlə və baş redaktorlarla əməkdaşlıq etməsi.
4) Üslub qaydalarına və peşəkar standartlara riayət olunmasını təmin etmək üçün nəşr üçün mətni nəzərdən keçirin və redaktə edin.
5) Dərsliklər, dərsliklər, dərsliklər və multimedia məhsulları üçün texniki, informasiya materialları və sənədlərin tədqiqi və yazılması.
Huba-da peşəkar
kopirayter xidmətləri sifariş etmək olar. Əgər özünüz müasir peşə ilə maraqlanırsınızsa, kopirayter olmaq üçün ümumi təlimat budur:
• Kitablardan effektiv kopiraytinqin əsaslarını öyrənin.
• Kopirayterin işinin istiqamətini seçin (e-poçt, Facebook və s.).
• Təcrübə qazanmaq üçün özünüz və ya dostlarınız üçün mətnlər yazın.
Kopirayterlər yaradıcı qərarlarını bildirmək üçün marketinq məlumatlarından istifadə edə bilərlər. Kopirayterlər yaradıcı agentliklərin, dövlət qurumlarının, ictimaiyyətlə əlaqələr firmalarının, nəşriyyatların, kino və televiziya studiyalarının komandalarında işləyə bilər və kopirayterliyi inanılmaz dərəcədə tələb olunan bir peşəyə çevirə bilər. Bir çox kopirayterin
frilanser kimi işləməsi də xüsusi bir müsbətdir.